Cześć wszystkim!

Zacznę od tego, że to mój pierwszy blog i nie do końca wiem jak go prowadzić, więc mam nadzieję, że wybaczycie Mi wszystkie błędy ☺️☺️ W sumie to nawet nie wiem czy nadal ktoś czyta blogi..

Może zacznę od tego kim jestem i co tu będę robić 😉
Jestem młodą kobietą, która pracuje oraz zajmuje się domem. Lubię czytać książki chociaż nie zawsze mam na to czas i siłę, lubię chodzić i ćwiczyć na siłowni, dzięki temu lepiej się czuję, niestety ze względu na pracę mogę w późnych godzinach jedynie tam chodzić. Tak jak większość kobiet interesuje się kosmetykami mimo, że nie maluję się na codzień tylko od okazji i chęci.

O czym tu konkretnie będę pisać to sama jeszcze do końca nie wiem, ale na celu mam pozbycie się pewnych słabości. Mam nadzieję, że będziecie aktywni i wyrozumiali.

Pozdrawiam ;) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy - książka, którą niedawno przeczytałam

Netflix - czyli co oglądam w wolnej chwili

Lakiery do paznokci 💅🏻