Lakiery do paznokci 馃拝馃徎

Hejka,

Dzisiaj napisz臋 Wam o lakierach do paznokci, kt贸rych u偶ywam oraz kt贸re polecam. Wiem, 偶e panuje teraz moda g艂贸wnie na hybrydy oraz 偶ele, ale Ja jestem zwolenniczk膮 swoich paznokci oraz zwyk艂ych lakier贸w do nich.
Hybrydy robi艂am chyba trzy razy w 偶yciu i mimo tego, 偶e czasem mnie korci, aby poraz kolejny zrobi膰 dochodz臋 do wniosku, 偶e lepiej nie i ju偶 pisz臋 Wam dlaczego.. G艂贸wnym powodem jest to, 偶e za ka偶dym razem jak je "艣ci膮gn臋艂am" moje paznokcie by艂y strasznie os艂abione i si臋 rozdwaja艂y, bardzo ci臋偶ko by艂o mi si臋 doprowadzi膰 do normalno艣ci. Pr贸bowa艂am wielu od偶ywek do paznokci oraz witamin. Najbardziej pom贸g艂 mi na paznokcie i wypadanie w艂os贸w Biotebal w tabletkach. Jestem bardzo z niego zadowolona. Kolejny pow贸d to taki, 偶e jestem osob膮, kt贸ra ledwo tydzie艅 wytrzymuje z jednym kolorem na paznokciach, a co dopiero prawie miesi膮c oraz nienawidz臋 odrost贸w, kt贸re niestety bardzo szybko wida膰.

Jak na za艂膮czonym wy偶ej zdj臋ciu wida膰 wszystkie od偶ywki do paznokci s膮 z Golden Rose. W swoim 偶yciu wypr贸bowa艂am bardzo du偶o od偶ywek do paznokci, ale chyba z 偶adnej nie by艂am tak zadowolona jak z tych. Cuticle Remover Gel jest co prawda do usuwania sk贸rek, kt贸rych ja osobi艣cie nie usuwam. Jedyne co robi臋 to je odsuwam, a ta od偶ywka mi w tym pomaga. Beauty Oil Nail&Cuticle to od偶ywczy olejek do sk贸rek i paznokci. Bardzo 艂adnie pachnie i jest troch臋 t艂usty, ale bardzo fajnie i szybko si臋 wch艂ania. Black Diamond Hardener to od偶ywka wzmacniaj膮ca paznokcie, kt贸rej mo偶na u偶ywa膰 jako bazy pod kolorowy lakier lub sam膮. Bardzo fajnie mi si臋 sprawdza. Aktualnie ju偶 kt贸r膮艣 buteleczk臋 u偶ywam i mam kolejn膮 w zapasie. Ich cena o ile si臋 nie myl臋 wynosi co艣 ok 14 z艂, ale nie jestem pewna.

Holograficzne lakiery do paznokci to jest co艣 w czym si臋 zakocha艂am. Jestem osob膮, kt贸ra lubi b艂yszcz膮ce, brokatowe rzeczy, a te lakiery maj膮 super efekt, bardzo fajnie si臋 trzymaj膮 mimo wykonywania codziennych czynno艣ci (mycie naczy艅, mycie g艂owy, sprz膮tanie itp). Te przedstawione na zdj臋ciu to numerek 01 i 05 niestety jedyne w moje sporej kolekcji lakier贸w. Mam oczywi艣cie zamiar kupi膰 kolejne, ale to jak pozb臋d臋 si臋 tych lakier贸w, kt贸rych ju偶 zbytnio nie u偶ywam. 

Jak na za艂膮czonym zdj臋ciu wida膰 to kolejne lakiery z serii Golden Rose, ale tym razem WOW!.
Kupi艂am je przez przypadek. By艂am w salonie GR po kosmetyki i spodoba艂y mi si臋 kolory oraz ich ma艂e buteleczki, kt贸rych cena jest r贸wnie偶 niska. Te kolory to akurat kolejno 85,90 i 44. Te dwa ostatnie maj膮 fajne metalowe wyko艅czenie oraz wygl膮daj膮 jakby mia艂y domieszk臋 brokatu. Ma艂a buteleczka(6ml) sprawia, 偶e lakier z pewno艣ci膮 szybciej si臋 sko艅czy ni偶 taka o normalnych rozmiarach. Dla Mnie osobi艣cie to dobry spos贸b na to, aby nie kupi膰 kolejnego lakieru dop贸ki nie sko艅cz臋 wcze艣niejszych.

Z kolekcji ICE COLOR podoba mi si臋 bogata gama kolor贸w, kt贸ra jest naprawd臋 ogromna. Podobnie jak te z kolekcji WOW! maj膮 tylko 6 ml. Moje kolory to 105,167,154 i 193 wydaje mi si臋, 偶e mam jeszcze jaki艣 kolor lub dwa z tej kolekcji, ale nie jestem pewna.


Wy偶ej przedstawiona kolekcja na dw贸ch ostatnich zaj臋ciach to jak wida膰 extreme GEL SHINE. Niestety posiadam tylko trzy kolory 33,63 i 18 oraz Top Coat. Mimo, 偶e pocz膮tkowo nie wierzy艂am w to, 偶e zwyk艂y lakier mo偶e mie膰 taki sam efekt jak paznokcie 偶elowe lub hybrydowe  po wyj艣ciu od kosmetyczki i to w tym przypadku bez u偶ycia lampy to jestem mile zaskoczona. Kupi艂am je jako艣 w grudniu tydzie艅 przed 艣wi臋tami i do tej pory paznokcie maluj臋 tylko tymi trzema kolorami na zmian臋. Jako bazy u偶ywam zwyk艂ej od偶ywki na paznokcie o kt贸rej wspomina艂am na samym pocz膮tku. W ofercie GR wiem, 偶e jest r贸wnie偶 baza z tej samej serii, ale Pani w sklepie powiedzia艂a, 偶e spokojnie mo偶e j膮 zast膮pi膰 ta od偶ywka. Przy codziennych obowi膮zkach, myciu w艂os贸w co drugi dzie艅 oraz przy wielu innych sprawach (praca itp), to bardzo fajnie si臋 trzyma kolor bez odprysk贸w przynajmniej 7 dni jak nie d艂u偶ej. Na kolor nak艂adam oczywi艣cie Top Coat, kt贸ry sprawia 偶e ten lakier sie utrzymuje d艂u偶ej. 

Mam jeszcze chyba z 30 lakier贸w, ale te kt贸re Wam opisa艂am najlepiej mi s艂u偶膮 oraz najcz臋艣ciej. Wszystkie dostaniecie na stronie internetowej GOLDEN ROSE oraz stacjonarnie na ich stoiskach.

A Wy jakich macie ulubie艅c贸w? ☺️

Zapraszam na m贸j instagram - - > normal_gabriela_

Komentarze

  1. Co prawda nie jestem ekspertem, ale o paznokciach musz臋 sporo wiedzie膰, tym bardziej, 偶e mam dojrzewaj膮ce c贸rki. Ostatnio zam贸wi艂em im lakiery hybrydowe do paznokci ze strony https://follynail.com/ i jeste艣my zachwyceni – tzn. c贸rki s膮, a mnie cieszy, 偶e mog艂em sprawi膰 im troch臋 rado艣ci.

    OdpowiedzUsu艅

Prze艣lij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Najlepszy - ksi膮偶ka, kt贸r膮 niedawno przeczyta艂am

Netflix - czyli co ogl膮dam w wolnej chwili